قیمت لپ تاپ های لنوو

قیمت لپ تاپ های لنوو

قیمت لپ تاپ های لنوو ، برند چینی و پرقدرت لنوو برای هر کاربری با هر سلیقه، نیاز و توانی مالی یک لپ تاپ ارائه کرده است. فرقی نمی کند لپ تاپ خود را برای چه کاری می خواهید. مثلا به یک لپ تاپ برای انجام تکالیف مدرسه نیاز دارید یا یک اولترابوک (Ultrabook) حرفه ای یا لپ تاپی دو منظوره که علاوه بر لپ تاپ یک تبلت هم باشد؟ هر نیاز و کاربردی که داشته باشید این برند چینی، گزینه های زیادی را پیش روی شما قرار می دهد. علاوه بر تنوع مدل ها، لپ تاپ های لنوو در زمینه قیمت نیز تنوع دارند و هر بودجه ای را پوشش می دهند. می توانید از لپ تاپ های استوک لنوو نیز استفاده کنید.

یکی از شاخص های برند لنوو که باعث شناخته شدن این برند در بین مردم شده است، لپ تاپ های اولترابوک یا لپ تاپ های یوگا (لپ تاپ های لنوو سری یوگا | YOGA ) است. این لپ تاپ ها از نوع لپ تاپ های تبدیل شونده هستند که می توان آن ها را به نوت بوک یا تبلت تغییر داد. این محصولات، با قابلیت 360 درجه به راحتی می توانند به یک تبلت تبدیل شوند. این قابلیت، لپ تاپ های یوگا (YOGA) را به دستگاه های دو در یک تبدیل کرده است.

سری دیگر لپ تاپ های لنوو یعنی مدل Thinkpad با وجود اینکه قابلیت تبدیل شدن به تبلت را را ندارند اما قدرت زیادی داشته و بسیاری از مشخصه های یک لپ تاپ پر قدرت را دارا می باشند. افزون بر موارد گفته شده یکی دیگر از سری لپ تاپ های محبوب لنوو، لپ تاپ های Legion هستند. این مدل برای طرفداران گیم ساخته شده اند. هر گیمر با خرید این لپ تاپ می تواند یک لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه داشته باشد.
لنوو برای هر بودجه ای لپ تاپی در نظر گرفته و شما را دست خالی به منزل نمی فرستد.

از جمله محصولات پر فروش لنوو می توان به دسته بندی زیر اشاره کرد :

ThinkPad

ThinkBook

IdeaPad

Yoga

Legion

Thinkstation

در ادامه با چند نمونه از لپ تاپ های با کیفیت این برند آشنا می شویم:

بهترین لپ تاپ های 2019 لنوو

1. لنوو تینک پد ایکس 1 کربن (Lenovo ThinkPad X1 Carbon)

این محصول در سال 2019 لقب بهترین لپ تاپ لنوو را به خود اختصاص داده است. در واقع این لپ تاپ، تجاری محسوب می شود اما برای تمامی افرادی که دنبال یک لپ تاپ پرقدرت و با کیفیت هستند مناسب است. ایکس کربن مجموعه ای از ویژگی های بی نظیر را در خود گنجانده است و به کاربر حس تایپ عالی، طراحی بی نظیر و تصاویر با کیفیت را القا می کند.

همچنین ایکس کربن دارای طول عمر بالایی نیز هست. این لپ تاپ لقب بهترین لپ تاپ تجاری و بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2019 را به خود اختصاص داده و قیمتی در حدود 1350 دلار دارد.
عمر باطری این لپ تاب به 11 ساعت می رسد و دارای یکی از بهترین و باکیفیت ترین کیبورد در بین لپ تاپ ها می باشد. کیفیت پخش نمایشگر ایکس کربن بسیار بالا بوده و تصاویر را در زیباترین حالت ممکن به نمایش می گذارد. این لپ تاپ که جدیدترین محصول لنوو است دارای پورت های: تاندربولت 3، USB 3 و صفحه نمایش 14 اینچی است.

مزایا و معایب لنوو تینک پد ایکس 1 کربن

مزایا:
• وزن کم
• کیبورد بسیار با کیفیت
• دوام بالا باتری
• عملکرد عالی
معایب:
• وبکم متوسط
• کیفیت صدای متوسط
در جدول زیر مشخصات اصلی لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 1 کربن را مشاهده می کنید:

 

پردازندهنمایشگرکارت گرافیکحافظه ذخیره سازی و رمدوربیناتصالات
اینتل Core i5-8250U14 اینچ با رزولوشن 1440×2560 

اینتل UHD Graphics 620

رم بین 8 یا 16 گیگابایت

حافظه ذخیره سازی اس اس دی  128 گیگابایت و تا 1 ترابایت قابل ارتقا

720 پیکسل با شاتر802.11ac به همراه وای فای و بلوتوث 4.1

2. لنوو آیدیاپد 730 اس (Lenovo IdeaPad 730S)

آیدیاپد 730 اس یکی از لپ تاپ های جدید و با کیفیت لنوو است که در دسته لپ تاپ های زیر 1000 دلار قرار می گیرد. ممکن است این لپ تاپ دارای ویژگی های قوی همچون دیگر لپ تاپ ها نباشد اما ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که او را در زمره بهترین لپ تاپ های لنوو قرار داده است. بدنه آلومینومی این لپ تاپ احساس داشتن یک لپ تاپ گران قیمت را به کاربر القا می کند. با انتخاب آیدیاپد 730 اس، لپ تاپی با عملکرد بی نظیر، صفحه نمایش با کیفیت و کیبورد عالی در اختیار خواهید داشت.

اگر باتری این لپ تاپ طول عمر طولانی تری داشت، می توانست بسیاری از رقبای خود را از میدان بیرون کند. این لپ تاپ برای دانش آموزان و کسانی که اهل سفر هستند مناسب است و قیمتی حدود 900 دلار دارد. در جدول زیر مشخصات اصلی لپ تاپ لنوو آیدیاپد 730 اس را مشاهده می کنید:

پردازندهنمایشگرکارت گرافیکحافظه ذخیره سازی و رمدوربیناتصالات
اینتل Intel Core i5-8265U13.3  اینچ با رزولوشن 1080× 1920اینتل UHD Graphics 620رم بین 8 تا 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی اس اس دی 256 گیگابایت و قابل ارتقا تا 512 ترابایت720 پیکسل802.11ac  همراه با  وای فای و بلوتوث 4.1

 

مزایا لنوو آیدیاپد 730 اس :

• طراحی ظریف و چشمگیر
• وزن کم
• صفحه نمایش شفاف
• صدای با کیفیت بالا
• عملکرد عالی
معایب لنوو آیدیاپد 730 اس
• باتری این لپ تاپ طول عمری کمتر از حد متوسط دارد.

3. یوگا C930 لنوو Lenovo Yoga C930 /

مدل پیشین این لپ تاپ یعنی لنوو یوگا 920 در زمره بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2018 قرار گرفت و حال مدل جدیدتر این محصول با کیفیت بالاتر و ویژگی های قوی تر در دسته بهترین لپ تاپ های سال 2019 لنوو قرار گرفته است. لولای ساندبار یکی از ویژگی های جدید این لپ تاپ است. کاور وبکم و محل مخصوص برای استایلوس از جمله ویژگی های منحصر به فرد در طراحی این لپ تاپ می باشند. طراحی ظریف و طول عمر بالای این محصول آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های دو در یک لنوو در سال 2019 تبدیل کرده است. یوگا C930 تمامی ویژگی ها خوب نسل قبل خود را به ارث برده، اما اگر دارای صفحه نمایش روشن تری بود می توانست رنگ ها را بهتر نشان دهد. قیمت یوگا C930 لنوو چیزی حدود 1250 دلار است.

پردازندهنمایشگرکارت گرافیکحافظه ذخیره سازی و رمدوربیناتصالات
اینتل Intel Core i7-8550U13.9 اینچ با رزولوشن 2160×3840اینتل UHD Graphics 620رم بین 8 تا 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی اس اس دی 256 گیگابایت و قابل ارتقا تا 512 ترابایت720 پیکسل802.11ac  همراه با  وای فای و بلوتوث 4.1

 

مزایا یوگا C930 لنوو

• ظاهری شیک با طراحی خاص
• کم حجم، باریک و سبک
• طول عمر باتری بالا
• اسپیکرهای با کیفیت
• عملکرد عالی
معایب یوگا C930 لنوو
• کیبورد متوسط
• انتظار می رفت کیفیت صفحه نمایش بهتر باشد.

از جمله پرفروش ترین محصولات این شرکت می توان ب چند نمونه زیر اشاره کرد ک موفقیت بسیاری در بازار های جهانی لپ تاپ داشته اند .
در مقالات آتی سعی بر بررسی تخصصی پرفروش ترین های سال های اخیر این شرکت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

Lenovo ThinkPad T430 Nvidia

Lenovo ThinkPad T440 IntelHD

Lenovo ThinkPad T450 IntelHD

Lenovo ThinkPad T470

Lenovo ThinkPad L530

Lenovo ThinkPad T540 Nvidia

Lenovo ThinkPad w530 Quadro Series

Lenovo ThinkPad w540 Quadro Series

Lenovo ThinkPad X240 IntelHD

Lenovo ThinkPad X250 IntelHD

در این مقاله به بررسی سه نمونه از بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2019 پرداختیم همچنین قیمت لپ تاپ های لنوو نیز ذکر شد.

0/5 (0 نظر)