بهترین لپ تاپ برنامه نویسی
بهترین لپ تاپ برنامه نویسی در سال 2019

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی در سال 2019 ، اگر شما به عنوان یک فرد توسعه دهنده نرم افزار به دنبال لپتاپی مناسب برای برنامه نویسی هستید ، به جای خوبی مراجعه کرده اید . در این لیست ، ما تمام لپ تاپ های مناسب برنامه نویسی (لپ تاپ استوک)  را جمع آوری کرده ایم که شما خواه با HTML، CSS، جاوا اسکریپ یا VB سر و کار خواهید داشت.

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

اگر شما به دنبال بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی هستید، دو ویژگی بسیار مهم را مد نظر قرار دهید . مانند اینکه لپ تاپ دارای بهترین پردازنده را داشته باشد و مثل یک اسب بخار برای کامپایل کردن کارایی دستورالعمل ها (کد گذاری) عمل کند. در حالی که اکثر لپ تاپ های مدرن دارای اصالت زیاد ، موضوعات و سرعت بالا هستند ، بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی سیلیکون را در مرکز قرار می دهند.

ضمن این که یک برنامه نویس بهتر است حداقل 8 گیگابایت حافظه رم و یک هارد SSD در سیستم خود داشته باشد، همان طور که در مقالات قبلی گفته شد هارد درایو ها برای ذخیره سازی می باشند .

بهترین کارت های گرافیک خیلی مهم نیستند ، مگر اینکه در حال انجام برخی بازی ها در یک سایت باشید. سخت افزار مدرن اینتل همراه با گرافیک یکپارچه میباشد و دارای این قابلیت است که شما می توانید همزمان به برنامه نویسی بپردازید .

فراموش نکنید که باید مطمئن شوید فضای تایپ زیادی به همراه یک صفحه کلید و یک صفحه الگوریتم دارید که برنامه نویسی شما را مختل نمی کند. بنابراین، بدون فعالیت بیشتر، در این لیست ما بهترین لپ تاپ ها را برای برنامه نویسی در سال 2019 معرفی می کنیم.

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

• لیستی از بهترین ابزارهای توسعه دهنده وب و بهترین IDE برای پایتو را بررسی کنید.

1. لپ تاپ توشیبا Portege Z30-C-138

لپ تاپ برنامه نویسی

متعادل ترین لپ تاپ برای برنامه نویسی
پردازنده: 2.5 گیگاهرتز اینتل Core i7-6500U | گرافیک: Intel HD Graphics 520 |/ RAM : 16 گیگا بایت| صفحه نمایش: 13.3 اینچ، 1920 x 1080 پیکسل | ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD
لپ تاپ های پیشرفته برنامه نویسی باید حافظه و قدرت زیادی داشته باشند یعنی عمر مفید باتری ، صفحه کلید و مانیتور عالی و همچنین توانایی اداره کردن چندین مانیتور و سایر لوازم جانبی را داشته باشد . همچنین باید خدمات پس از فروش قابل اعتماد داشته باشد که در لحظه های غیر منتظره زندگی در نقاط مختلف جهان از پاریس تا سانفرانسیسکو بتواند این خدمات را ارائه دهد .

به نظر ما توشیبا Portege Z30-C-138 از آنجایی که دارای پردازنده سریع، SSD بزرگ و حافظه رم 16 گیگابایتی قوی می باشد ، بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی است . از همه مهم تر، عمر باتری آن تا 11 ساعت پاسخگو می باشد، اگر شما به دنبال لپ تاپی برای برنامه نویسی باشید، به نظر ایده آل می رسد.

توشیبا همچنین توانسته است مقدار بسیار زیادی از اجزای موجود در این دستگاه را از جمله پورت VGA، خواندن اثر انگشت و حتی یک مودم G4 / LTE و یک GPS را مدیریت کند !

این محصول در زمان نوشتن این مقاله تنها در ایالات متحده در دسترس بود. خوانندگان بریتانیا و استرالیا یک گزینه خوب را در سطح کتاب 2 بررسی کنید.

2. لپ تاپ Lenovo ThinkPad E470

لپ تاپ برنامه نویسی

یک لپ تاپ قابل حمل برای برنامه نویسی

پردازنده: 2.7 گیگاهرتز اینتل Core i7-7500U | گرافیک: Intel HD Graphics 620 / RAM :16گیگابایت | صفحه نمایش: 14 اینچ، 1920 x 1080 پیکسل | ذخیره سازی: 256 گیگابایت SSD
در مدل ThinkPad E470، Lenovo فاکتورهای لازم را در دسترس قرار میدهد . در حال حاضر، پردازنده های نسل هفتم اینتل یعنی Kabi Lake، یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی است.

همچنین دارای یک صفحه نمایش ضد انعکاسی 14 اینچی با رزولوشن صفحه نمایش مقاوم در برابر انفجار Nvidia GeForce 940MX، صفحه کلید مقاوم در برابر اشباع وبا قابلیت پیگیری وتصدیقLenovo است. Lenovo E460 دارای قابلیت های توسعه و پورت های کافی به منظور راضی نگهداشتن کاربر برای سالهای آتی است.

3. لپ تاپ HP 255 G5

لپ تاپ برنامه نویسی

لپ تاپ با درجه متوسط برای برنامه نویسی

پردازنده: AMD A6-7310 | گرافیک: AMD Radeon R4 / RAM: 4 گیگابایت | صفحه نمایش: 15.6 اینچ، 1366 × 768 پیکسل | ذخیره سازی: 1TB HDD
G5 255 ،لپ تاپ تجاری در سطح ابتدایی HP است و یک کاندیدای قابل اطمینان باید به دنبال یک لپ تاپ ساده و قابل اعتماد برای برنامه نویسی در یک قیمت مقرون به صرفه باشد.

حافظه رم آن کمی پایین است ، اما می توان آن را بعدا ارتقا داد، و هیچ انکاری وجود ندارد که این یک لپ تاپ عالی برای کد گذاری (برنامه نویسی) است.

اگر می خواهید یک لپ تاپ برنامه نویسی مشابه با پردازنده اینتل، نه AMD داشته باشید، HP 250 G5 ارزش دیدن آن را دارد. شکلهای های مختلفی از HP 255 G5 و HP 250 G5 وجود دارد، بنابراین ارزش خریدن آن و پیدا کردن یکی از این نوع لپ تاپ ها با اجزای مناسب برای نیازهای شما وجود دارد.
این محصول در زمان نوشتن این مقاله تنها در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس بود. خوانندگان استرالیایی، یک جایگزین خوب در Lenovo ThinkPad E470 را بررسی کنید .

4.مک بوک ایر 13 اینچ (2018)

لپ تاپ برنامه نویسی

ظریف تر، سبک تر،پرحاصل تر
پردازنده: دو هسته ای اینتل Core i5 | گرافیک: Intel UHD Graphics 617 | RAM :گیگابایت 8- 16 گیگابایت | صفحه نمایش: 13.3 اینچ، 2،560 x 1،600 صفحه نمایش شبکیه چشم (نور پس زمینه LED، IPS) | ذخیره سازی: 128 گیگابایت – 1.5TB PCIe 3.0 SSD | ابعاد: 11.97 x 8.36 x 0.61 اینچ (30.41 x 21.24 x 1.56cm؛ W x D x H)
ما سال هاست که منتظر مکبوک ایر جدید هستیم، و در نهایت در این موقعیت قرار گرفته ایم .

در حال حاضر مک بوک ایرظریف تر، سبک تر و با نمایشگر Retina برای اولین بار در دسترس می باشد، این بهترین مکبوک ایر است که ما تا به حال استفاده کرده ایم.

به لطف سخت افزار بهبود یافته برای عملکرد بهتر (از جمله پردازنده های نسل هشتم، RAM های بیشتر و SSD های سریع تر) و قیمت مناسب، MacBook Air 2018 یک لپ تاپ درخشان برای برنامه نویسی است.

این همان طراحی نور و ظرافت است به این معنی که به آسانی داخل یک کیف قرار میگیرد و توسط شما حمل میشود، اما این نیز به اندازه کافی برای برنامه نویسی لذت بخش است. صفحه نمایش پیشرفته و رزولوشن بالاتر باعث می شود تا کار بسیار راحت تر انجام شود.

0/5 (0 نظر)