بهترین لپ تاپ برای حسابداری

بهترین لپ تاپ برای حسابداری ، اگر شما نیز حسابدار یا دانشجوی حسابداری هستید بی شک این مقاله برایتان مفید خواهد بود، به عنوان یک حسابدار یا دانشجو این رشته، روزانه زمان زیادی از وقت خود را صرف استفاده از لپ تاپ یا رایانه هایی با صفحه نمایش بزرگ خواهید کرد. از این رو در این مقاله به معرفی بهترین لپ تاپ برای حسابداری و یا لپ تاپ استوک برای حسابداری پرداخته ایم پس با ما همراه باشید:

بهترین لپ تاپ برای حسابداری

در علم حسابداری شما باید بتوانید شبیه سازی های عددی، آماده سازی ارائه ها و … را به بهترین شکل انجام دهید، یکی از لازمه های این کار استفاده از لپی تاپی مناسب است.
حتی اگر هنوز محصل مدرسه هستید و فارغ‌التحصیل نشده‌‌‍ اید نیز حتما به یک لپ تاپ استاندارد نیاز خواهید داشت، زیرا شما همواره در حرکت هستید، از کلاس های فوق برنامه آموزشی به جلسات گروهی و …. پس به لپ تاپی احتیاج دارید که در کنار سرعت بالای تجزیه و تحویل انواع داده ها و اطلاعات، به راحتی قابل حمل و سبک باشد. حال اگر به دنبال چنین لپ تاپی هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

از مشخصات یک لپ تاپ خوب برای حسابداری می‌توان به: صفحه کلید خوب، نمایشگر مناسب، عمر طولانی مدت باتری و … اشاره کرد.
در عین حال لازم است لپ تاپی تهیه کنید که در کنار داشتن چنین مشخصاتی بتواند با توجه به فضای کاری شما اطلاعات و داده ها را به خوبی تجزیه و تحلیل کند.
در ادامه به بیان و توضیح کلیه فاکتورها و معیار هایی پرداخته ایم که در انتخاب یک لپ تاپ مناسب باید به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید تجربه ای خوشایند از استفاده از لپ تاپ خود داشته باشید.

نمایشگر:

اگر هنگام انتخاب لپ تاپ، به لپ تاپ هایی با صفحه نمایش رزولوشن (Resolution ) p1080 و سایز 13 اینچی تمایل داشته باشید. می توانید دو پنجره را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. همچنین قابلیت مشاهده اطلاعات زیادی را خواهید داشت.

وزن و عمر باتری:

یکی از مشکلاتی که دانشجویان همواره با آن روبه‌رو هستند اتمام شارژ باتری و خاموش شدن لپ تاپ در اواسط ارائه پروژه است، قطعا اولین راهکاری که در چنین مواقعی به ذهن افراد می رسد این است که محلی برای شارژ لپ تاپ پیدا کنند و باطری را مجددا شارژ کنند. اما راهکار مناسب تری که وجود دارد و آن این است که در هنگام خرید لپ تاپ به عمر باتری آن توجه داشته باشید.
از دیگر چالش های گریبان گیر دانشجویان و حسابداران حرفه ای وزن سنگین لپ تاپ ها است که در جابه‌جایی لپ تاپ را دشوار می کند. در نتیجه باید در هنگام خرید به این نکته نیز توجه نمود.

صفحه کلید ( keyboard ):

در اغلب موارد لپ تاپ های 13 اینچی از قابلیت صفحه کلید عددی محروم هستند، پس اگر این نکته برای شما حائز اهمیت است، به شما پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید از لپ تاپ های 15 اینچی غافل نشوید.
با انتخاب یک لپ تاپ 15 اینچی، می توانید یک کیبورد بزرگ در اختیار داشته باشید که کلید های عددی مجزا و کلید های F جداگانه داشته باشد.

پردازنده (CPU):

از بین پردازنده های تولید شده در 5 سال اخیر که اکثرا از کیفیت مطلوبی برخودار هستند، پردازنده intel Core i5 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت پردازش اطلاعات محاسباتی یک حسابدار باشد.

رم (Ram):

به طور کلی می‌توان ذکر کرد که برای انجام چند فعالیت در یک زمان بهره بری از یک رم 8 گیگابایتی کافی و مناسب است.

فضای ذخیره سازی (Hard Disk):

یک هارد دیسک 1 ترابایتی می‌تواند از پس امور حسابداری برآید، اما SSD ها برای پردازش داده ها و اطلاعات بهترین عملکرد ممکن را دارند، اگر در زمینه خرید لپ تاپ قیمت برای شما اولین و مهم ترین معیار نیست SSD یک انتخاب عالی است، این گونه از هاردها با سرعت باورنکردنی و بی رقیب می‌تواند تجربه ای لذت‌بخش از کار با لپ تاپ را به شما هدیه دهند.

جمع بندی:

در این قسمت یک جمع بندی کلی از معیارهای بهترین لپ تاپ برای حسابداری را خدمتتان عرض خواهیم کرد:
• صفحه نمایش: 13 الی 15 اینچ از نوع مات
• وزن: 1.2 الی 2 کیلوگرم
• صفحه کلید: دارای نور پس زمینه و با صفحه کلید عددی
• پردازنده: CPU های Core i3 به بالا
• رم: 8 گیگابایت و بیشتر
• حافظه داخلی: 512 گیگابایت به بالا ( ترجیحا از نوع SSD دارای چند پورت USB3 )
پس از بررسی و اعلام مشخصات بهترین لپ تاپ برای حسابداری در ادامه می خواهیم چند لپ تاپ با فاکتورهای بیان شده فوق معرفی کنیم که هم اکنون در بازار وجود دارند.

لپ تاپ ایسوس UX430UN

لپ تاپ UX430UN با وزنی برابر 1.3 کلیوگرم با نقاط قوتی مانند: زیبایی، ظرافت و وزن سبک یکی از قدرتمند ترین محصولات سری UX ایسوس به حساب می‌آید.
با در نظر گرفتن تنها نقطه ضعف این محصول که عدم وجود صفحه کلید عددی مخصوص بر روی آن است که گویا دلیل آن هم وجود صفحه نمایشی به ابعاد 14 اینچ است، باعث شده دیگر جایی نگرانی برای این منظور وجود نداشته باشد. در ادامه ویژگی های این لپ تاپ به اختصار ذکر شده است.
• پردازنده: lnetel Core i5 8250u
• رم: 8 گیگابایت
• حافظه: 512 گیگابایت از نوع SSD
• صفحه نمایش: 14،1 اینچی مات
• نور پس زمینه کیبورد: دارد
• وزن خالص: 1،3 کیلوگرم
حال با نکاتی که بیان شد به جرات می توان گفت لپ تاپ فوق تمامی مشخصه هایی که یک حسابدار نیاز دارد را در خود جای داده است.

لپ تاپ ایسوس R507UF:

در کنار کیفیت و امکانات گوناگون یکی دیگر از مواردی که همواره برای خرید هرگونه محصولی مورد توجه مشتریان قرار می گیرد قیمت است.
لپ تاپ ایسوس R507UF یکی از به صرفه ترین سری لپ تاپ های خانواده ایسوس در بازار محسوب می شود، این لپ تاپ با داشتن مشخصاتی همچون: پردازنده core i5 در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی می تواند به خوبی تمامی نیاز های یک حسابدار را برطرف کند، از دیگر نقاط قوت این لپ تاپ باید به صفحه نمایش مات آن که با ابعاد 15.6 اینچ برای شما قابلیت بهره وری از صفحه کلید عددی را نیز به همراه می‌آورد اشاره کرد. این لپ تاپ با وزن کلی 1.7 کلیوگرم با قیمتی متغیر از 7 الی 8 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود، گفتنی است در صورت تمایل می توانید لپ تاپ های مدل i7 را با کمی هزینه بیشتر از بازار تهیه نمایید.
• پردازنده: lntel Core i5 8250u
• رم: 8 گیگابایتی
• حافظه: 1 ترابایت از نوع HHD
• صفحه نمایش: 15،6 اینچی مات
• نور پس زمینه کیبورد: ندارد
• وزن خالص: 1.7 کیلو گرم
• قیمت: بین 7 الی 8 میلیون تومان

لپ تاپ لنوو ldeapad 330:

از دیگر شرکت های تولید کننده لپ تاپ که توانسته به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب توجه متضایان را به خود جلب نماید، لنوو است.
از پر فروش ترین مدل های تولید شده توسط این کمپانی، می توان به مدل IP330 اشاره کرد که در کانفیگ های مختلفی در بازار ایران به فروش می‌رسد، این مدل لپ تاپ به دلیل کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب می تواند انتخاب خوبی برای یک حسابدار باشد.
پردازنده: lntel Core i5 8250u
رم: 8 گیگابایتی
حافظه: 1 ترابایتی از نوع HHD
نور صفحه نمایش: 15،6 اینچی
پس زمینه کیبورد: ندارد
وزن خالص: 2،2 کیلوگرم
قیمت: بین 6.5 تا 7.5 میلیون تومن

0/5 (0 نظر)