لپ تاپ ترید
لپ تاپ مناسب تریدر ها

لپ تاپ ترید، ابزاری هستند که به کاربران کمک می‌کنند که آسان ترین راه برای فعالیت‌های معاملاتی خود انجام دهند. برای فعالیت در این شغل شما به ابزاری نیاز دارید که یکی از مهم ترین آن‌ها وجود حداقل یک لپ تاپ استوک است که مناسب ترید باشد و ویژگی‌های به‌خصوصی داشته باشد تا بازدهی شما را افزایش داده تا سود بالاتری برای شما داشته باشد.

قدرت سخت افزاری خوب لپ تاپ ترید

در بازارهای سرمایه یک ثانیه زمان بسیار زیادی به حساب می‌آید و به همین علت لپ تاپ تریدر ها باید قدرت سخت افزاری خوبی هم داشته باشد تا سرعت بالا و پاسخ‌گویی سریعی داشته باشد. بهترین لپ تاپ برای ترید باید دارای CPU قوی باشد و از حافظه SSD هم بهره ببرد. مقدار رم نباید کمتر از 8 گیگابایت باشد پس به سراغ مدل‌هایی با رم 16 گیگابایتی به بالا بروید؛ چرا که در زمان انجام کارممکن است مجبور شوید چندین برنامه را در کنار هم باز کنید و تب‌های بسیار زیادی را در مرورگر خود داشته باشید.

رم مناسب لپ تاپ ترید

تریدرها چندین نمودار را همزمان بررسی می‌کنند و نیاز دارند که اخبار جدید را در چند وب‌سایت زیرنظر داشته باشند. پس انتظار می‌رود زبانه‌های متعددی در مرورگر باز کنند، پیشنهاد می‌شود که رم ۱۶ گیگابایتی بگیرید و یا درصورت خرید لپ‌تاپ با رم پایین تر مطمئن شوید که امکان ارتقاء رم وجود دارد تا در آینده آن را افزایش دهید.


لپ تاپ ورک استیشن


انتخاب بهترین سیستم عامل برای لپ تاپ ترید (ویندوز یا مک‌اواس)؟

لپ تاپ تریدر ها باید سیستم عامل مناسبی داشته باشد. دو سیستم عامل اصلی برای ترید ها ویندوز و MacOS. می باشد . ویندوز به عنوان یک سیستم عامل با قابلیت ‌های زیادی است که سازگاری خوبی با نرم‌ افزارهای تریدینگ دارد . از طرف دیگر، MacOS با پایداری و امنیت بسیاری دارد و مخصوص تریدرهایی است که به دنبال تجربه کاربری زیبا و ساده می‌گردند. انتخاب سیستم عامل بستگی به سلیقه شخصی و نیازهای خاص شما دارد، اما باید مطمئن شوید که سیستم عامل انتخابی با نرم‌ افزارهای تریدینگ شما سازگاری داشته تا عملکرد بهتری داشته باشید.

پردازنده لپ تاپ مناسب ترید

CPU، نقشی مهم و اساسی برای تریدها دارد. باید مدلی را انتخاب کنید که سرعت بالایی داشته باشد و بتواند تمامی محاسبات پیچیده را در کم‌ترین زمان انجام دهد. پردازنده گرافیکی مناسب برای تریدرها بسیار ارزشمند است. بهترین لپ تاپ ترید باید VRAM بالایی داشته باشد تا تصاویر با رزولوشن بالا را را بتواند به سرعت پردازش کند.

لپ تاپ ترید

عمر باتری (Battery Life)

طول عمر باتری لپ‌تاپ برای معامله‌گران در بازارهای مالی، یکی از مهم ترین ها است. به این دلیل که در زمان معاملات هر ثانیه می‌تواند به معنای تغییرات قابل توجهی در نتایج مالی باشد، هیچ معامله‌گری نمی‌خواهد به دلیل تمام شدن شارژ باتری و عدم دسترسی به شارژر دچار اضطراب شود .

یک سیستم شارژ سریع می‌تواند به عنوان یک عنصر تعیین‌کننده در انتخاب لپ‌تاپ مناسب مدنظر قرار گیرد. فقط، بحث بر سر عمر باتری شارژ نیست ؛ کارایی باتری در طول زمان و توانایی حفظ ظرفیت شارژ کامل پس از چرخه‌های متعدد شارژ، برای اطمینان از یکپارچگی فرآیندهای تجاری بسیار اهمیت دارد.

حافظه داخلی

حافظه داخلی در لپ‌تاپ نه تنها میزان داده‌ای را که می‌توانیم ذخیره کنیم تعیین می‌کند، بلکه بر سرعت و کیفیت عملکرد کلی دستگاه هم تأثیر دارد. ذخیره‌سازی به کاربران اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای بزرگ از برنامه‌ها، فایل‌های چندرسانه‌ای، اسناد را بدون نگرانی از اتمام فضا در اختیار داشته باشند.

در معامله سرعت حرف اول را می‌زند پس بهتر است نوع درایو خود را SSD انتخاب کنید. این سرعت افزایشی، بوت شدن سیستم، بارگذاری برنامه‌ها و دسترسی به فایل‌ها را به طور گسترده ای گسترش می دهد ، تجربه کاربر را روان‌تر و کارآمدتری می کند. حافظه داخلی یکی از اجزای اساسی است که باید هنگام خرید لپ‌تاپ به آن توجه ویژه‌ای کرد، زیرا تأثیر مستقیمی بر بهره‌وری فردی و حرفه‌ای کاربران دارد.

بیشتر: لپ تاپ استوک ZBOOK

نمایشگر و گرافیک

صفحۀ نمایش، یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در انتخاب بهترین لپ ‌تاپ تریدر ها در نظر گرفته شود. نمایشگر باید با جزئیاتی انتخاب شود که در مدت زمان طولانی استفاده و سروکار داشتن با اعداد و جزئیات مختلف، آسیبی به چشمان شما نزند. داشتن رزولوشن بالا به بهبود تجربۀ کاربری‌تان کمک بسیاری می‌کند؛ پس لپ‌تاپ مورد نظر باید حداقل ۱۳.۳ اینچ بوده و رزولوشن 1920×1080 پیکسل یا بیش‌تر داشته باشد.

اگر با استفاده از نمودارهای پیشرفته و شاخص‌های تکنیکالی معامله می‌کنید، عملکرد گرافیکی جنبه دیگری است که باید در نظر بگیرید. برای اکثر تریدرها لپ‌تاپ با گرافیک یکپارچه مانند Intel Iris Xe یا AMD Radeon Vega  کافی است. اگر که قصد دارید در کارهای بصری و یا شبیه‌ سازی‌ های معاملاتی شرکت داشته باشید، لپ تاپی با کارت گرافیک اختصاصی مانند NVIDIA GeForce یا AMD Radeon تهیه کنید.


قیمت لپ تاپ استوک core i7


وزن لپ تاپ

اگر که شغل شما ترید باشد، مسلماً در سفرهای خود نیاز به حمل لپ ‌تاپ دارید. به همین علت ضروری است دستگاهی را خریداری کنید که باریک و همچنین سبک باشد. نوت بوک‌ های ظریف و سبک با قیمت بالایی به فروش می‌ رسند.

سیستم خنک کننده ی لپ تاپ ترید

توجه داشته باشید که ترید فرآیندی طولانی مدت است. به طوری که گاهی لازم است ساعت‌ ها حرکت کندل ‌ها را نظاره‌ گر باشید تا بتوانید یک فرصت معاملاتی مناسب پیدا کنید. به همین دلیل بهترین لپ تاپ برای ترید باید مجهز به سیستم خنک کننده باشد.

در اخر

هرچند که بیشتر معاملات را می‌توانید با گوشی‌ های همراه با استفاده کردن از برنامه ‌های خاص انجام دهید ولی باید این را در نظر بگیرید که لپ‌تاپ اصلی‌ترین ابزار کار تریدرها به حساب می آید . با توجه به سرعت معاملات در بازار فارکس، وجود لپ‌تاپی که بتواند داده‌ها را با کمترین تأخیر پردازش کنند، ضروری است.

در معاملات بازارهای مالی، ویژگی‌ها و عملکرد لپ‌تاپ به‌طور مستقیم می‌تواند بر تصمیم‌گیری‌ها و سودآوری معامله گران تأثیر بگذارد؛ بنابراین، لپ‌تاپی که معامله‌گر از آن استفاده می‌کند باید از لحاظ سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و ارتباطی به‌خوبی تجهیز شده باشد.

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری