لپ تاپ استوک ارزان
لپ تاپ استوک ارزان

لپ تاپ استوک ارزان ، لپ تاپ های استوک بر حسب کیفیت و سلامتشان درجه بندی می شوند و به گروه های A , B , C , D تقسیم می شوند.

درجه A : لپ تاپ های این دسته بسیار تمیزند و معمولا خط و خشی ندارند که به چشم بیایند . بسیار کم کارکرد و تفاوت چندانی با نوی آن ندارند .
درجه B: خط و خش و ترک خوردگی جزئی دارند ، سالم اند و عملکرد درستی دارند . قیمت کمتری نسبت به گروه قبل دارند .

از آنجا که معمولا در کارخانه ها و مراکز صنعتی کارفرما بر حسب نیاز ، لپ تاپ سفارش می دهد ، قیمت لپ تاپ ها برایشان مهم است و می خواهند با صرف هزینه ی کم لپ تاپی خریداری کنند که کارکرد خوب و مناسبی داشته باشد . بهترین انتخاب برای این خریداران ، لپ تاپ استوک می باشد . خریداران می توانند بر حسب بودجه و میزان کیفیت و نوع لپتاپی که لازم دارند ، درجه ی لپتاپ مورد نظرشان را انتخاب کرده و سفارش دهند .

بدیهی است لپ تاپی که به نسبت لپ تاپ های خانگی ، مقاوم تر و دارای سیستم خنک کننده و باتری قوی است ، باید قیمت بیشتری داشته باشد ، چرا که باید در ساخت آن از قطعات مرغوب و مقاوم استفاده کرد . پس چه اتفاقی در این میان می افتد که یک لپتاپ صنعتی گران ارزان تر از یک لپ تاپ خانگی به فروش می رود ؟ تنها تفاوت بین لپ تاپ صنعتی و لپ تاپ خانگی مذکور وجود داشت و ما به آن اشاره نکردیم ، این بود ؛ تعداد لپ تاپ های صنعتی پس از عرضه شدن و اتمام فصل فروش آن ، در انبار می مانند یا لپ تاپ هایی که قبل از سی روز توسط خریداران بازگردانده می شوند ، از قیمتشان به طور چشمگیری کاسته می شود و با برچسب استوک به فروش می رسند .

گران یا ارزان بودن لپ تاپ استوک به سه عامل بستگی دارد ؛

-درجه ی لپ تاپ استوک
لپ تاپ های استوک بنا بر درجه ، قیمت های متفاوتی دارند به شکل زیر:
A>B>C>D

-نوع لپ تاپ استوک

در کل لپ تاپ های گیمینگ از لپ تاپ های معمولی دیگر قیمت بیشتری دارند ، پس طبیعی است که لپ تاپ استوک گیمینگ هم از لپ تاپ های استوک دیگر گران تر باشد .

– شرکت تولید کننده لپ تاپ

برای مثال لپ تاپ های شرکت اپل به طور کلی گران تر از لپ تاپ های شرکت لنوو هستند ، پس مشخص است وقتی 40 درصد از قیمت لپ تاپ استوک هرکدام از شرکت ها کاسته شود ، باز هم لپ تاپ استوک شرکت اپل از لپ تاپ استوک لنوو گران تر خواهد بود .

سخن پایانی

همانطور که مشاهده نمودید ، قیمت لپ تاپ استوک بستگی به شرکت تولید کننده لپ تاپ ، نوع لپ تاپ استوک و درجه لپ تاپ استوک بستگی دارد . امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . برای تهیه ی لپ تاپ استوک ارزان ، می توانید به فروشگاه اول استوک مراجعه فرمایید .

0/5 (0 نظر)