لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک گیمینگ ، بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای، استفاده از لپ تاپ های‌ استوک گیمینگ است. اشخاص می‌توانند با توجه به بودجه و نیاز خود لپ تاپ گیمینگ مناسب خود را خریداری کنند.
تعداد زیادی از افراد بر این اعتقاد هستند که تهیه لپ تاپ گیمینگ برای افرادی که اصلا بازی‌های رایانه‌ای انجام نمی‌دهند هم می تواند مفید باشد. لپ تاپ‌های گیمینگ دارای سخت‌افزارهایی با کیفیت بالا هستند تا بتوانند بازی‌ها را با کیفیت و سرعت بالاتر به اجرا درآورند. لپ تاپ هایی که به دلایل مختلف بسته بندی آن ها مخدوش شده و اصطلاحا آکبند نیستند به نام لپ تاپ های استوک شمرده می شوند.

ویژگی های لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک گیمینگ ویژگی های مخصوص و منحصر به فردی دارند به گونه ای که آن ها را نسبت به انواع لپ تاپ ها متمایز می کند. بعضی از این ویژگی ها در این مقاله ذکر شده است. در ادامه به توضیح آن ها پرداخته ایم.

سرعت بالا

سرعت بالا، یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ استوک گیمینگ است. سرعت به معنی مدت زمانی است که خاموش شدن این سیستم ها طول می کشد که در این لپ تاپ ها، حدوداً 5 ثانیه زمان می برد. همچنین در این لپ تاپ سرعت بالا در روشن شدن و اجرای سیستم عامل نیز قابل مشاهده است. سرعت بالا برای پردازش بازی ها در لپ تاپ های گیمینگ ضروری و لازم است و به اجرای آسان برنامه های سنگین کمک می کند. همچنین لپ تاپ استوک گیمینگ می توانند اطلاعات بیشتری را نسبت به کامپیوترهای معمولی مدیریت و پردازش کنند. در نتیجه راندمان و کارایی بیشتری نسبت به لپ تاپ های عادی دارند. به طور معمول کسب و کار با لپ تاپ های گیمینگ بسیار عالی است.

همچنین لازم به ذکر این نکته است که سرعت اجرای برنامه ها نیز بسیار بیشتر از لپ تاپ های معمولی است.
در لپ تاپ استوک گیمینگ از زمانی که دکمه استارت را می زنید تا زمان آماده به کار سیستم تنها 30 ثانیه طول می کشد. این موضوع مخصوصا برای اشخاصی که در زمینه تجارت فعالیت دارند و در جلسه‌های کاری مجبور هستند لپ تاپ خود را روشن کرده و از روی آن داده‌های خود را به نمایش بگذارند می‌تواند بسیار مطلوب باشد. منتظر نگه داشتن مشتریان در جلسه کاری فقط برای اینکه لپ تاپ هنوز روشن نشده است می‌تواند باعث شرمساری شود.
در لپ‌تاپ ها عموما مدل پردازنده و مشخصات هم مشخص می‌گردد. به عنوان مثال: لپ‌تاپ‌های Core i5 معمولاً رم و کارت گرافیک و … پایین تری نسبت به لپ‌تاپ‌های Core i7دارند. البته باید به خاطر داشته باشید که منظور از مدل پردازنده فقط عددی که پس از کلمه Core i می‌آید نیست، بلکه سری پردازنده نیز دارای اهمیت است و علاوه بر قیمت، بازدهی، مصرف باتری و توان پردازشی آن‌ها با هم متفاوت است.

هنگام خریداری لپ تاپ های استوک گیمینگ به نسل پردازنده نیز دقت کافی داشته باشید .
به عنوان مثال: لپ تاپ هایی با پردازنده اینتل سری HQ قوی ترین پردازنده را دارا هستند، پس از آن سری QM، در ردیف سوم سری M و پس از آن سری U رتبه بندی شده اند.
علت سرعت بالا در لپ تاپ گیمینگ داشتن CPU یا همان پردازنده قوی است. پردازنده های لپ تاپ استوک گیمینگ به دلیل اینکه باید به پردازش بازی‌های سنگین بپردازند از قدرت بالاتری برخوردار هستند. این پردازنده‌های قوی برای اشخاصی که برنامه‌های پر حجم را بر روی لپ تاپ خود نصب می‌کنند نیز بسیار کار‌آمد است و سرعت عمل آن‌ها را بالاتر می برد.

قطعات با کیفیت بالا

لپ تاپ استوک گیمینگ دارای قطعاتی با کیفیت بالا هستند به این دلیل که بتوانند بازی‌ها را به خوبی اجرا کنند. این موضوع شامل: حافظه بیشتر، گرافیک و پردازنده پر قدرت، کیفیت صدا و تصویر بهتر نیز می‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این لپ تاپ‌ها داشتن خنک‌کننده‌های بسیار قوی است که از صدمه دیدن لپ تاپ پیشگیری می‌کند. دلیل داشتن این خنک کننده‌ها در لپ تاپ گیمینگ این است که بازی‌های رایانه‌ای عموما باعث داغ شدن لپ تاپ می‌شوند و این در یک لپ تاپ معمولی سبب صدمه دیدن قطعات گوناگون می‌شود ولی با بهره مند بردن از فن های قوی در لپ تاپ استوک گیمینگ با این مشکل مواجه نخواهید شد. همچنین می توانید با انتخاب کول پد مناسب لپ تاپ، عمر لپ تاپ خود را بالا ببرید .

فناوری پیشرفته‌

لپ تاپ های گیمینگ تنها برای استفاده امروزه ساخته نشده اند بلکه برای بازی‌های پیشرفته‌تر پس از خود نیز ساخته می‌شوند به همین علت بسیار دیرتر از لپ تاپ های عادی از رده خارج می‌شوند و پس از مدت‌ها می‌توانند همه بازی‌ها و برنامه‌های جدید و سنگینی که بعد از آن ها به بازار ارائه می شوند را به اجرا درآورند.

عمر باتری طولانی‌

عمر باتری لپ تاپ های عادی در زمان اجرای بازی های رایانه ای پایین است. به این دلیل که برای این کار طراحی و تولید نشده اند. مصرف باتری بازی‌های رایانه‌ای بالا است و در تولید لپ تاپ گیمینگ به این مورد نیز توجه شده است.
از ویژگی‌های مشخص لپ تاپ استوک گیمینگ به باتری قوی آن می توان اشاره کرد. این باتری‌ها دوام بالایی دارند و برای ساعات کاری بیشتری ساخته شده اند. به این معنی که چنین باتری‌هایی با انجام کارها و برنامه‌های معمولی تا ساعت ها عمر دارند و بدون نیاز به شارژ می‌توان با این لپ تاپ ها کار کرد.

طراحی زیبا و کیبورد راحت

کیبورد لپ تاپ استوک گیمینگ نسبت به لپ تاپ های معمولی تفاوت هایی دارد. گیمرها برای بازی با لپ تاپ به صفحه کیبوردی نیاز دارند که کلید‌های آن راحت و نرم باشد و استفاده طولانی مدت از آن‌ها باعث خستگی نشود. طراحی کیبورد لپ تاپ گیمینگ علاوه بر ایجاد راحتی برای کاربر خود دارای طراحی بخصوص و مختلفی است که آن را از دیگر کیبوردها کاملا متمایز می‌کند.

0/5 (0 نظر)