فروش کامپیوتر گیمینگ

فروش کامپیوتر گیمینگ همراه با گارانتی معتبر و پس از کسب مشاوره خریداران توسط فروشندگان مجرب صورت می گیرد. از فواید خرید کامپیوتر گیمینگ می توان به استفاده از خدماتی همچون تیم پشتیبانی حرفه ای، امکان مراجعه حضوری و دریافت مشاوره، گارانتی طلایی لیون کامپیوتر، اسمبل حرفه ای، امکان ارتقای آسان، استفاده از کارآیی قطعات سخت افزاری، استفاده از قطعات اصلی، تضمین بهترین قیمت، خدمات تیم فنی مجرب، سازگاری کامل اجزای سخت افزاری و قیمت مناسب کامپیوتر گیمینگ اشاره نمود.

مزایای خرید کامپیوتر گیمینگ

سیستم های گیمینگ (Gaming) که از رده های مبتدی و متوسط تا فوق حرفه ای عرضه می شوند، دارای گارانتی تعویض بوده و دارای مزایای زیادی در مقایسه با کنسول می باشند. از مزایای خرید کامپیوتر گیمینگ می توان به قیمت بسیار پایین DVD بازی های کامپیوتر گیمینگ نسبت به بازی های ایکس باکس و کنسول پلی استیشن اشاره نمود. هزینه های بازی های کنسول گران تر از بازی های کامپیوتری می باشد.

از فواید دیگر سیستم های گیمینگ، قابلیت ارتقاء سیستم های کامپیوتری می باشد. همچنین قطعات کامپیوتر در صورت خرابی با هزینه های پایین قابل تعویض هستند؛ این در حالی است که کنسول تنها قابلیت تعمیر را داشته و مانند روز اول کار نخواهد کرد. یکی از مزایای پنهان کامپیوترهای گیمینگ، اجرای بسیاری از بازی های استراتژیک روی سیستم های کامپیوتری و علاقه مندی گیمرهای حرفه ای به استفاده از موس و کیبورد می باشد. از مزایای خرید کامپیوتر گیمینگ، می توان به کیفیت بالای اجرای بازی در PC به نسبت کنسول اشاره نمود.

بهترین کامپیوترهای گیمینگ

در دنیای کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ، با توجه به نوع و مدل سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوترها، انتخاب های زیادی نیز وجود خواهد داشت. انتخاب و خرید یک کامپیوتر گیمینگ، فرآیندی پیچیده محسوب می شود که لازم است آیتم های زیادی را مورد توجه قرار داد. زمان خرید بهترین کامپیوترهای گیمینگ، می بایست به پردازشگر، کارت گرافیک، رم و حافظه سیستم کامپیوتری توجه نمود. در ادامه مقاله با برخی از بهترین کامپیوترهای گیمینگ آشنا می شویم.

فروش کامپیوتر گیمینگ HP Pavilion Gaming 790 Desktop

کامپیوتر پاویلیون گیمینگ 790 یکی از بهترین کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ است که توسط کمپانی اچ پی ساخته شده است. این محصول به عنوان یک سیستم گیمینگ کامپکت، جهت جلب توجه گیمرها به صورت زیبا و البته اقتصادی طراحی شده که با قیمت مناسبی وارد بازار شده است.

پردازشگر این کامپیوتر i5-8400 است که در کنار حافظه 1 ترابایتی، کارت گرافیک GTX 1050 Ti و رم 8 گیگا بایتی، امکان اجرای بازی با رزولوشن 1080 پیکسلی را به گیمرها می دهد. از مزایای دیگر کامپیوتر پاویلیون گیمینگ 790 دسکتاپ، مجهز بودن سیستم به چندین پورت اتصالی نظیر چهار پورت یو اس بی نوع A، پورت یو اس بی نوع C و پورت کارت حافظه میکرو SD می باشد.

فروش کامپیوتر گیمینگ Corsair One i160

این رایانه یکی از بهترین رایانه های گیمینگ بوده که قابلیت اجرای کلیه بازی های کامپیوتری را دارا می باشد. از ویژگی های سخت افزاری این کامپیوتر می توان به حافظه رم 32GB، ظرفیت حافظه داخلی 480 GB M.2 SSD/2TB HDD، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080-RTX 2080 Ti و پردازنده Intel Core i7-9700K-intel Core i9-9900K اشاره نمود. یکی از مزایای خرید کامپیوتر گیمینگ Corsair One i160، قدرت و سرعت بالا در نمایش بازی های سنگین است که در کنار طراحی ظاهری زیبا و سرعت در پردازش، موجب افزایش علاقه مندی به این سیستم حرفه ای شده است.

فروش کامپیوتر گیمینگ Alienware Aurora R7

این سیستم کامپیوتری یکی دیگر از رایانه های مناسب جهت گیمینگ گیمرها به شمار می آید. پردازنده این محصول Intel Core i5-9400-i9-9900K، ظرفیت حافظه داخلی TB HDD-2TB SSD, 2TB، کارت گرافیک برابر AMD Radeon RX 560X-Nvidia GeForce RTX 2080 Ti و حافظه رم برابر 64 گیگابایت می باشد. بزرگترین مزایای استفاده از این سیستم، راحتی در بازی های رایانه ای و طراحی جذاب آن است.

فروش کامپیوتر گیمینگ Corsair Vengeance Gaming PC

کامپیوتر گیمینگ با توجه به عقیده کارشناسان، جهت استفاده علاقه مندان به بازی های رایانه های بسیار مناسب و قابل قبول می باشد. از ویژگی های این کامپیوتر، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080، حافظه رم 16 تا 32 گیگا بایت، پردازنده Intel Core i7-8700-i7-9700K و ظرفیت حافظه داخلی 480GB SSD, 2TB HDD-960GB SSD است که جهت اجرای بازی های 4K بسیار مناسب می باشد. این سیستم حرفه ای قابلیت ارتقا دادن بدون نیاز به تجهیزات لازم را دارا می باشد. شبکه بی سیم وای فای این کامپیوتر گیمینگ نیازمند اداپتور درگاه USB می باشد.

انتخاب کامپیوتر گیمینگ

با توجه به تنوع سیستم های حرفه ای گیمینگ و بازی های حرفه ای که امروزه طرفداران زیادی دارد، لازم است زمان انتخاب و خرید کامپیوتر گیمینگ به مسائل مشخصی دقت نمود. مهمترین مسئله زمان خرید کامپیوترهای گیمینگ، قابلیت ارتقای سیستم است که نیاز به پرداخت هزینه های مجدد نباشد.

از نکاتی که زمان انتخاب و خرید کامپیوتر گیمینگ می بایست مورد توجه قرار گیرد، گرافیک مناسب یا کارت گرافیک خوب، پردازنده پر قدرت، حافظه رم بالا و ظرفیت حافظه داخلی سیستم کامپیوتری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش کامپیوتر گیمینگ و یا خرید لپ تاپ استوک ، تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)