لپ تاپ استوک اروپایی

لپ تاپ استوک اروپایی ، حتما در هنگام خرید لپ تاپ و مراجعه به فروشگاه های مختلف، یا جست و جوی اینترنتی و تحقیق پیرامون شناخت لپ تاپ های مختلف به اصطلاح لپ تاپ استوک برخورد کرده اید. فروشنده ها در بین گزینه های خرید، لپ تاپ های استوک را پیشنهاد می کنندد چرا که شرایط خوب و موقعیت مناسبی دارند.

اگر می خواهید یک لپ تاپ استوک خریداری کنید ابتدا این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید تا در گام بعد با آگاهی و اطلاع از ویژگی ها، مزایا و معایب آن، یک خرید خوب انجام دهید. چرا که انتخاب چنین لپ تاپی به اطلاعات کاملتری نیاز دارد. انتخابی که می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد. در ادامه با لپ تاپ استوک اروپایی بیشتر آشنا خواهیم شد:

لپ تاپ استوک اروپایی چیست؟

در قدم اول می خواهیم ببینیم کالای استوک چیست و تفاوت آن با سایر کالاها در چیست و چرا این لپ تاپ ها را استوک می نامند. اگر بخواهیم آن را از نظر لغوی و معنایی بررسی کنیم استوک در زبان لاتین به معنای کالای انبار شده یا کالای موجود در انبار است.

همین معنای مختصر، اطلاعات کمی را به ما می دهد. اما به طور جامع می توان گفت سیاست های متفاوتی در مارکتینگ وجود دارد که فروشگاه های معتبر آمریکایی و اروپایی نیز این سیاست ها را دنبال می کنند. این فروشگاه ها امکان بازگرداندن کالاهای خریداری شده را ظرف 30 روز به خریدار می دهند و خریدار به هر دلیلی یا حتی بدون دلیل خاصی می تواند کالا را بازگرداند.

از آنجا که این کالاها، از کارتن خارج شده اند و آکبند نیستند. برای فروش به فروشگاه بازگردانده نمی شوند بلکه مستقیما به انبار منتقل می شوند تا در مراحل بعدی به عنوان کالای استوک به فروش برسند البته قبل از فروش به صورت عمده، این محصولات، با توجه به کیفیت و پارامتر های دیگر در دسته های A _B _C_D جای می گیرند.

به طوری که کالای استوک A تقریبا مطابق با جنس نو می باشد و باطری آن نیز کارکرد مناسبی دارد. آن چه تا الان گفته شده دسته اول لپ تاپ های استوک بودند. محصولاتی که مطابق نکات گفته شده پس از عودت توسط خریدار، در انبار نگهداری می شوند تا به صورت عمده به فروش برسند.

در قسمت بعدی به بیان دسته دوم این لپ تاپ ها خواهیم پرداخت و تفاوت آن را با دسته اول نیز ذکر خواهیم کرد. مراکز صنعتی و شرکت ها در اروپا و آمریکا با توجه به نیاز و برنامه ریزی خود و با توجه به سیر صعودی پیشرفت علم و تکنولوژی لپ تاپ های متفاوتی را با کانفینگ های متفاوت خریداری می کنند و با آمدن مدل جدیدتر این لپ تاپ ها را به عنوان لپ تاپ های استوک وارد بازار آسیا می کنند.

این محصولات وارداتی قیمت کمتری نسبت به محصولات آکبند دارند اما کیفیت آن ها مانند نمونه آکبند است با توجه به توضیحات گفته شده انتخاب این دسته از لپ تاپ ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای خریدار باشد اما قبل از تصمیم گیری لازم است با ویژگی های این لپ تاپ ها آشنا شوید.

ویژگی های لپ تاپ استوک اروپایی

1 . در این مدل از لپ تاپ ها از صفحه نمایشگر مات استفاده شده است.دلیل استفاده از این نوع نمایشگر، جلوگیری از رفلکس نور می باشد.

2 . در این لپ تاپ ها به علت استفاده طولانی مدت، یک فن قوی تعبیه شده. به همین دلیل می توان نام ویژگی دوم را سیستم خنک کنندگی قوی لپ تاپ استوک نام گذاری کرد.

3 . در این سیستم ها از مادربوردهای قوی و عایق استفاده شده که احتمال خرابی در آن ها بسیار پایین است.

4 . با توجه به ویژگی های گفته شده لپ تاپ های استوک می توانند تا 10 ساعت نیز بدون برق کار کنند.

نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک اروپایی

اگر تاکنون علاقه مند به شناخت بیشتر این دسته از لپ تاپ ها شده اید یا حتی تصمیم به خرید گرفته اید لازم نیست عجله کنید ما شما را به مطالعه ادامه مطلب در خصوص نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ استوک دعوت می کنیم تا خریدی بدون پشیمانی و با رضایت کامل را تجربه کنید در خرید هر نوع لپ تاپ لازم است ابتدا نوع استفاده از آن را برای خود مشخص کنید تا هماهنگ با نوع استفاده، لپ تاپ مناسب خود را انتخاب کنید.

تست هارد

گام اول تست هارد لپ تاپ است تست این مورد نیز کار آسانی است و کافی است در هنگام روشن بودن سیستم به صدای آن توجه کنید تا در صورت آزار دهنده بودن یا کند بودن سیستم ویندوز متوجه مشکل شوید. همچنین راه حل دومی نیز وجود دارد. نرم افزار Hard Disk sentinel pro را بر روی دستگاه مورد نظر نصب کنید تا تمامی مشکلات و هشدارهای موجود توسط این نرم افزار را مشاهده کنید.

تست باتری

تست باتری لپ تاپ را می توان قسمت بسیار مهمی از خرید بیان کرد چرا که گاهی سودجویان با روش های متفاوتی باتری سالم را از لپ تاپ خارج می کنند و باتری از کار افتاده ای را با روش شوک ناگهانی برای 48 ساعت آماده به کار می کنند. بعد از گذشتن 48 ساعت، باطری از کار می افتد، برای رفع این مشکل فقط کافی است نرم افزار کاربردی Battery Info view را نصب کنید و از سلامت باتری اطمینان حاصل کنید.

حتما در هنگام خرید این تست را انجام دهید و از آن غافل نشوید.
در مورد آخر تمام درگاه های ورودی دستگاه را چک کنید ورودی USB، HDMI از مواردی هستند که باید بررسی شوند وجود قابلیت بلوتوث نیز می تواند کمک کننده باشند کارکرد تمام کلیدهای صفحه را نیز بررسی کنید. برای خرید لپ تاپ استوک به فروشگاه سایت اول استوک مراجعه فرمایید.

0/5 (0 نظر)