فروش قسطی لپ تاپ
فروش لپ تاپ قسطی

فروش لپ تاپ قسطی ، قطعا امروزه به دلایل مختلفی مثل وضعیت نامتعادل و بد اقتصادی، افراد زیادی قصد خرید لپ تاپ به صورت اقساطی را دارند. نکته جالب در رابطه با خرید لپ تاپ اقساطی این است که باید نکاتی را در حین هنگام خرید لپ تاپ قسطی رعایت کنید. در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه خواهید بود. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با نکات مهم و راهنمای خرید انواع لپ تاپ به صورت قسطی صحبت کنیم.

راهنمای خرید لپ تاپ قسطی

به دلیل اینکه دانشجویان مشکلات زیادی در زندگی خود از قبیل خوابگاه و رفت آمد های زیادی دارند، قطعا به یک لپ تاپ برای استفاده دارند اما همه افراد توان خرید لپ تاپ را به صورت نقدی ندارند و مجبور خرید لپ تاپ به صورت قسطی می­شوند. شاید شما یک دانشجو باشید و لپ تاپی را که در دسترس دارید، سال هاخ پیش خریداری کرده اید و متاسفانه دیگر امروزه به درد شما نمی­خورد و عمر خودش را کرده است. در صورتی که شما توان خرید لپ تاپ به صورت نقدی را ندارید می­توانید از سرویس وام دیجی پی استفاده کنید تا بتوانید خرید خود را به صورت قسطی انجام دهید. البته نکته مهم در خرید لپ تاپ این است که آن را برای چه کاری لازم دارید یا اگر قصد خرید برای مصارف دانشجویی دارید، برای چه رشته ای آن را نیاز دارید. در ادامه در رابطه با نکات مهم در رابطه با خرید لپ تاپ قسطی و انتخاب لپ تاپ نیز صحبت خواهیم کرد که برای چه کاری آن را خریداری می­کنید.

مزایای خرید لپ تاپ قسطی

بهتر است قبل از اینکه به نکات خرید لپ تاپ قسطی بپردازیم، در رابطه با مزایای خرید قسطی صحبت کنیم. همان طور که قبلا نیز گفته ایم خیلی از افراد به دلیل افزایش قیمت دلار و به همراه آن لپ تاپ توان خرید لپ تاپ مورد نیاز خود را به صورت نقدی ندارند و راه حل این کار خرید لپ تاپ اقساطی است. اگر هم بخواهیم لپ تاپی با قیمت پایین تر خریداری کنیم، قطعا لپ تاپ دست دوم و یا استوک های تقلبی به دست تان می­رسد که احتمال کلاه برداری در چنین وضعیت هایی بسیار زیاد است.

خرید قسطی باعث شده تا افراد بتوانند با پرداخت مبلغ کمی از قیمت آن لپ تاپ بتوانند آن را خریداری کنند ولی نکته مهم در خرید لپ تاپ این است که معمولا باقی هزینه به صورت ماهانه و در طول مدت های مختلف که به صورت توافقی است، پرداخت می­شود. پس در کل با خرید لپ تاپ به صورت قسطی با پرداخت پیش پرداخت کم تری نسبت به قیمت اصلی لپ تاپ و البته سود بیشتر، می­توانید لپ تاپ نو و با کیفیتی را صاحب شوید.

نکات مهم در خرید لپ تاپ قسطی

شما باید قبل از خرید قسطی به سود لپ تاپ توجه داشته باشید و بدانید که فروشنده به ازای تعداد قسط ها و میزان هر کدام از پرداختی های آن ها چه میزان سودی را از شما می­گیرد. قطعا باید در نظر داشته باشید که این مبلغ به صورت توافقی است و شما و فروشنده هستید که می­توانید این مبلغ را تعیین کنید.

لپ تاپ قسطی

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان برنامه نویسی

یکی از مهم ترن ملاک ها برای خرید لپ تاپ، نوع کاربری آن است که این یعنی شما لپ تاپ برای را چه کاری لازم دارید و قصد دارید از آن چه استفاده هایی بکنید. مهم ترین چیزی که دانشجویان برنامه نویسی و نرم افزار به آن احتیاج دارند، یک لپ تاپ است. اما این لپ تاپ نیز باید ویژگی های مربوط به خودش را داشته باشد. برای اینکه مشخصات و ویژگی های لپ تاپ مورد نظر برای دانشجویان برنامه نویسی را تعیین کنید، در ابتدا باید بدانیم که آن را برای چه حوزه ای از برنامه نویسی نیاز داریم. برای مثال در صورتی که لپ تاپ برای برنامه نویسی اندروید لازم دارید، حداقل مشخصات مورد نیاز برای لپ تاپ رم 8 گیگابایت و همچنین پردازنده Core i5 است. اما در کل معمولا دانشجویان برنامه نویسی در یک رنج قرار دارند و اکثر آن ها به لپ تاپی با مشخصاتی که کمی قبل تر ذکر شد نیاز دارند.

از مهم ترین ملاک های انتخاب لپ تاپ دانشجویی، انتخاب نوع سیستم عامل است. شما باید قبل از اینکه لپ تاپی برای خودتان بخرید، سیستم عامل آن را نیز انتخاب کنید چرا که برخی از سیستم عامل ها در لپ تاپ های مختص به خودشان مورد استفاده قرار می­گیرند. سیستم عامل های ویندوز و مک بیشترین استفاده را در بین دانشجویان و همچنین دانشجویان برنامه نویسی دارد. در این شرایط انتخاب سیستم عامل ویندوز پیشنهاد ما به شما است. به این دلیل که ویندوز از انعطاف بیشتری نسبت به ویندوز برخوردار است.

لپ تاپ مناسب برای دانشجویان مهندسی

مهم ترین ملاک برای انتخاب لپ تاپ های دانشجویی، قدرت پردازش بالا است. دلیل اینکه لپ تاپ های رشته مهندسی باید از قدرت پردازش بالایی برخوردار باشند این است که باید بتوانند برنامه های سنگین مهندسی را به راحتی اجرا کند و در آن مشکلی ایجاد نشود. همچنین در برخی موارد نیز این لپ تاپ ها باید از هارد SSD برخوردار باشند تا بتوانند اطلاعات را سریع تر و بهتر پردازش کند. همچنین باید از بدنه مقاوم و همچنین وزن کمی برخوردار باشد تا دانشجویان بتوانند آن ها را به راحتی حمل کنند. در کل همان طور که قبلا هم گفته ایم شما باید لپ تاپ خودتان را براساس نوع کاربرد و میزان کارایی آن انتخاب کنید.

لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان پزشکی

اصلی ترین فعالیت هایی که دانشجویان رشته پزشکی با استفاده از لپ تاپ دارند، تحقیق، مطالعه، نوشتن و خواندن برخی از مقالات و اطلاعات در رابطه با پزشکی است. قبل از هر چیزی مهم ترین ویژگی لپ تاپ دانشجویی پزشکی داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت است چرا که همان طور که گفتیم دانشجویان پزشکی بیشتر به مطالعه می­پردازند. البته علاوه بر مطالعه به دلیل فیلم های علمی نیز می­پردازند. در نتیجه یکی دیگر از مشخصات مهم گرافیک خوب است تا به چشمانشان آسیبی نزند. این دانشجویان نیز مثل دانشجویان مهندسی نیاز دارند تا لپ تاپ همراه خودشان همه جا ببرند، پس باید لپ تاپ مورد نظر از وزن کم و در عین حال مقاومت بالایی برخوردار باشد تا بتوان آن را همه جا جا به جا کرد.

0/5 (0 نظر)